تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
3

آخرین اخبار هواشناسی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 11445
  • 13 فوریه 2017 - 12:47
آخرین اخبار هواشناسی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

خبرآوران، ولی بهره‌مند  اظهار کرد: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و تا روزهای آینده در استان خواهد بود. کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش باران از شب گذشته در تمامی نقاط استان آغاز شده است، گفت: البته در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز بارش برف و تگرگ داشتیم. وی […]

خبرآوران، ولی بهره‌مند  اظهار کرد: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و تا روزهای آینده در استان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش باران از شب گذشته در تمامی نقاط استان آغاز شده است، گفت: البته در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیز بارش برف و تگرگ داشتیم.

وی با بیان اینکه تا صبح امروز حدود ۲۹۱٫۶ میلی‌متر بارش در استان داشتیم، میزان بارش در یاسوج، مرکز استان را ۱۴٫۴ میلی‌متر عنوان کرد و بیان داشت: این در حالیست که تا همین زمان در لوداب ۶۳ میلی‌متر، در جاورده ۵۸ میلی‌متر، در قلعه رئیسی ۴۶ میلی‌متر و در لنده ۲۸ میلی‌متر باران باریده است.

این مسوول از بارش باران در دیگر مناطق استان از شب گذشته تاکنون خبر داد و گفت: میزان بارش از دیشب تا صبح امروز در سرفاریاب ۲۰ میلی‌متر، در قلعه دختر ۱۵ میلی‌متر و در باشت ۱۱ میلی‌متر بوده است.

بهره‌مند ادامه داد: در همین زمان سی‌سخت ۹٫۴ میلی‌متر، امامزاده جعفر (ع) ۷ میلی‌متر، چرام ۷ میلی‌متر، دهدشت ۶٫۵ میلی‌متر، لیکک ۶٫۳ میلی‌متر و دوگنبدان ۳ میلی‌متر بارندگی داشته‌اند.

وی از ادامه بارش‌ها در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در مناطق جنوبی استان محسوس‌تر و بیشتر باشد.

این مسوول، یادآور شد: مردم باید در این روزها موارد احتیاط را رعایت کرده و از سفرهای غیر ضروری و بی‌مورد بپرهیزند.

بهره‌مند با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیری به صورت برف خواهد بود، یادآور شد: کسانی‌ که قصد تردد در این مکان‌ها را دارند باید امکانات لازم از جمله زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

 

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=11445

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.