تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10
شوخی امام جمعه در معارفه شهردار این شهر:

یک امام جمعه گشینی هم برای باشت انتخاب کنید!

  • کد خبر : 16660
  • 12 نوامبر 2017 - 12:29
یک امام جمعه گشینی هم برای باشت انتخاب کنید!

خبرآوران// کوروش رضایی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران، حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید این شهر در سخنانی اظهار کرد: در باشت مشکلات زیادی وجود دارد و مسئولان به ویژه شورای شهر مطلع هستند؛ اما برازنده شهردار سابق با تخصص، تدبیر و مشورت پذیری […]

خبرآوران// کوروش رضایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران، حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرستان باشت در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید این شهر در سخنانی اظهار کرد: در باشت مشکلات زیادی وجود دارد و مسئولان به ویژه شورای شهر مطلع هستند؛ اما برازنده شهردار سابق با تخصص، تدبیر و مشورت پذیری خود اقدامات خوبی را در شهر انجام داد که قابل تقدیر است.

وی تعامل و همکاری و مساعدت را از دیگر خصوصیات شهردار سابق باشت عنوان کرد و یادآور شد: اجرای بخشی از مصوبات شورای فرهنگ باشت نیاز به مجوز شورای شهر داشت که شهردار باشت از مدیرانی بود که در زمینه مباحث فرهنگی شهر, هر آنچه در توان خود داشت انجام داد و در این زمینه سنگ تمام گذاشت.

وی در تأیید سخنان فرماندار باشت گفت: همه ما مسئولان روزی باید برویم و جای خود را به دیگری بدیم، که البته فعلا فقط هنوز نوبت خودم نشده در این جلسه به آقای ظفری عضو شورای شهر باشت گفتم که باید یک روحانی گشین برای امام جمعه هم آماده کنید و آقای ظفری هم سریع ان شاءالله اش را گفت که این گفته، خنده حضار را در پی داشت.

خنده شرکت کنندگان در این مراسم آنجا به اوج رسید که امام جمعه باشت در ادامه افزود: البته استقبال کنندگان جلوی در هم جالب بودن همه با سبیل های محکم و پرپشت که البته ما ارادت داریم خدمات همه آن‌ها.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=16660

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. لازم به امام جمعه گشینی نیست خودت هم دست کمی ازانهانداری خدااخروعاقبت باشت رابه خیرکنه بغیرازاینکه تاج بدادش برسه

  2. کنایه پر محتوای بود

  3. توهین شوراها به بقیه طوایف هست که حتی یک گزینه هم نام نبردن از بقیه طوایف برای شهرداری ، بنظرم دور بعدی ضرر خواهند کرد

  4. حاج آقا عبودی نعمتی است برای شهر باشت

  5. انشالا گشینی میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.