تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3

رونمایی از کتاب‌های روشندل نابغه قشقایی در گچساران+تصاویر

  • کد خبر : 22767
  • 19 نوامبر 2018 - 13:59
رونمایی از کتاب‌های روشندل نابغه قشقایی در گچساران+تصاویر

به گزارش خبرآوران صبح امروز و با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران، مجید عسکری کارشناس مسول امور فرهنگی استان وصالح اردشیری کارشناس امور اداری کانون استان کهگیلویه و بویراحمد از کتاب‌های ماجراهای شاهزاده و لک‌لک‌ها به نویسندگی بنیامین شیروانی لک و ماجراهای هیراد شهر نجات شاهزاده به نویسندگی عرفان شیروانی لک رونمایی شد. عرفان شیروانی لک یکی […]

به گزارش خبرآوران صبح امروز و با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران، مجید عسکری کارشناس مسول امور فرهنگی استان وصالح اردشیری کارشناس امور اداری کانون استان کهگیلویه و بویراحمد از کتاب‌های ماجراهای شاهزاده و لک‌لک‌ها به نویسندگی بنیامین شیروانی لک و ماجراهای هیراد شهر نجات شاهزاده به نویسندگی عرفان شیروانی لک رونمایی شد.

عرفان شیروانی لک یکی از روشندلان مستعد گچسارانی است که علی‌رغم داشتن عارضه نابینایی در حال تبدیل شدن به یکی از چهره‌های مطرح در عرصه موسیقی به ویژه در ساز ویلون است.
آپلود عکس
آپلود عکس

آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=22767

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.