تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024
4

۵ بار به دکتر ملک‌زاده زنگ زدم ولی جواب نداد/دانشگاه آزاد گچساران ملک هیچکسی نیست

  • کد خبر : 23190
  • 08 دسامبر 2018 - 12:40
۵ بار به دکتر ملک‌زاده زنگ زدم ولی جواب نداد/دانشگاه آزاد گچساران ملک هیچکسی نیست

به گزارش خبرآوران حسین اسماعیلی صبح امروز در مراسم معارفه خود به عنوان ردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با اشاره به عدم حضور دکتر ملک‌زاده رئیس سابق این واحد دانشگاهی گفت: نمی‌خواستم این موضوع را در این مراسم بیان کنم اما به ناچار می‌گویم بنده روز پنچ‌شنبه ۵ الی ۶ مرتبه خدمت دکتر ملک‌زاده […]

به گزارش خبرآوران حسین اسماعیلی صبح امروز در مراسم معارفه خود به عنوان ردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با اشاره به عدم حضور دکتر ملک‌زاده رئیس سابق این واحد دانشگاهی گفت: نمی‌خواستم این موضوع را در این مراسم بیان کنم اما به ناچار می‌گویم بنده روز پنچ‌شنبه ۵ الی ۶ مرتبه خدمت دکتر ملک‌زاده تماس گرفتم تا از وی برای حضور در این مراسم دعوت کرده و یه وی خسته نباشید بگویم.

وی افزود: آقای ملک‌زاده رکوردشکن مسئولیت در این دانشگاه بود بعد از آقای پیشوا وی ۴ سال رئیس دانشگاه بود و دانشگاه نیز ملک و قرق  حسین اسماعیلی و اجداد وی نیست بنابراین وی چهار سال خدمت کرد من قصد تشکر داشتم از تحربیات وی استفاده کنم متافانه تلفن را پاسخ نداد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد: اما اگر من به جای وی بودم و آقای ملک‌زاده را جای من می‌گذاشتند تناس می‌گرفتم و به وی تبریک می‌گفتم و به وی می‌گفتم که با توجه به حضور چندساله‌ام تجربیات خود را در اختیار شما قرار خواهم داد.

اسماعیلی گفت: امیدوارم غیب ایشان به دلیل بروز مشکلی نباشد و بنا به دلایل معقولی به این مراسم نرسیده باشدو ایدواریم هرجای که هست عاقبت به خیر باشد.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=23190

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. مناسفانه بخاطر اینه که بعضی ادارات را مالک اجدادی خودش میدونند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.