تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
2

۴ فوتی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد/کرونا بی‌رحمانه جان می‌گیرد

  • کد خبر : 38864
  • 18 اکتبر 2020 - 15:04
۴ فوتی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد/کرونا بی‌رحمانه جان می‌گیرد

به گزارش خبرآوران رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:  هم اکنون ۳۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢١ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند. دکتر یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ […]

به گزارش خبرآوران رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:  هم اکنون ۳۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢١ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۲۵۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده‌ای پیش روی ما قرار می‌دهد بنابراین توجه و حساسیت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید بیش از پیش افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد که از مرداد ماه افزایش یافت و به طوری که همه مناطق استان را در وضعیت هشدار و سپس قرمز قرار داد.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=38864

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.