تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
76

ترانس برق جان کودک گچسارانی را گرفت+عکس

  • کد خبر : 46285
  • 10 سپتامبر 2023 - 9:44
ترانس برق جان کودک گچسارانی را گرفت+عکس
کودک ۶ ساله گچسارانی به دلیل برق‌گرفتگی توسط ترانس پایه برق جان خود را از دست داد.

صبح امروز خبر برق‌گرفتگی و فوت دردناک کودک ۶ ساله‌ گچسارانی در فضای مجازی منتشر شد.

خبر این رویداد تلخ با انتشار کلیپی از بازی این کودک ۶ ساله منتشر شده، کودکی که براساس اخبار رسیده در منطقه مسکونی آپارتمان‌های شاهد از آپارتمان‌های واگذاری طرح مسکن مهر دچار برق‌گرفتگی شده و جان خود را از دست داده.

در خبر منتشر شده علت برق‌گرفتگی و فوت کودک ۶ ساله ترانس برق اعلام شده اما جزئیاتی از نحوه این اتفاق منتشر نشده، هنوز مشخص نیست این اتفاق به چه شکلی روی داده اما آنچه در عکس پایه برق و ترانس قابل مشاهده است وجود جعبه‌ فلزی برق در پایین ترانس است که ممکن است دلیل این اتفاق باشد، شرکت توزیع برق منطقه‌ای گچساران اما در این خصوص توضیحاتی ارائه نداده که چگونه ممکن است کودکی ۶ ساله دچار برق‌گرفتگی آن هم به وسیله ترانس برق شود،هیچ اطلاعاتی از نحوه بروز این اتفاق در دست نیست، آیا جعبه فلزی پایین ترانس قفل نبوده و مسائل ایمنی رعایت نشده یا اتفاق به شکل دیگری افتاده است.

کوروش رضایی-خبرآوران


 

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=46285

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۲
  1. من خودم اولین نفر رسیدم بالا سرش ،ما داشتیم بازی میکردیم که اون رفت بالا پایه برق که یهو برق گرفتش من خودم تا چند رو حالم بد بود

  2. درش جعبه برق بسته بود فقد یه سیم لخت بود اون برق داشت😔😔

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.