تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
37

شکار میرشکار!

  • کد خبر : 46348
  • 27 سپتامبر 2023 - 18:41
شکار میرشکار!

تازه‌ترین مصاحبه تفصیلی و البته مثل همیشه جنجالی سیدقدرت‌الله حسینی، نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت منتشر شده، مصاحبه‌ای البته متفاوت که با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده است. شاید بخش مهم و حساس‌برانگیز این مصاحبه پاسخ‌های بی‌پرده سیدقدرت‌ در خصوص ماجرای رد اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون است که […]

تازه‌ترین مصاحبه تفصیلی و البته مثل همیشه جنجالی سیدقدرت‌الله حسینی، نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت منتشر شده، مصاحبه‌ای البته متفاوت که با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده است.
شاید بخش مهم و حساس‌برانگیز این مصاحبه پاسخ‌های بی‌پرده سیدقدرت‌ در خصوص ماجرای رد اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون است که فضای مجازی گچساران و باشت را تحت تاثیر خود قرار داده، بعضی معتقدند اعتراف حسینی به نقش مستقیمش در رد اعتبارنامه تاج‌گردون بزرگترین اشتباه سیاسی او در این برهه حساس آن هم نزدیک به انتخابات است در حالی که خود او نیز گوشه چشمی به تایید شدن و حضورش در انتخابات دارد
بعضی دیگر معتقدند، اختلاف او با بعضی چهرهای سیاسی انتخاباتی اصولگرا از جمله غلامرضا پاکدل و سیداکبر علیزاده و ناامیدی‌اش از رد صلاحبت احتمالی در انتخابات دلیل مطرح کردن این دو نام برای تخریب آنها در اذهان عمومی است و پشت این پاسخ تفکری نهفته است.
واکاوی، سیگنال و تحلیل داده‌های شخصیتی حسینی این اطلاعات را به ما می‌دهد که او ابایی از مطرح کردن عقاید و مخالفت‌هایش در هیچ حوزه‌ای با هیچ شخصی از جمله تاج‌گردون که قطب ذهنی و سیاسی مقابل او در عرصه سیاسی است، ندارد.
حسینی در انتخابات دو سال گذشته که تاج‌گردون حضور نداشت نیز با اصرار بعضی دوستان سیاسی‌اش به ناچار از رسانه‌ای کردن نقشش در رد اعتبارتامه تاج‌گردون کوتاه آمد، اراده حسینی هیچ‌گاه برپنهان‌کاری در خصوص این موضوع نبود اما شاید فشار برخی دوستان و نزدیکان این اجازه را به او نداد تا موضعش در خصوص رد اعتبارنامه تاج‌گردون را بیان کند.
اما شاید برخی اختلافات با نزدیکان و سیدناصر حسینی‌پور او را برآن داشت تا نشان دهد ترسی از افشاگری حتی علیه خود ندارد و تبعات این موضوع برایش مهم نیست حتی اگر به وجهه برادرش سیدناصر حسینی‌‌پور و وضعیت او در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آسیب بزند، سیدقدرت‌الله حسینی فقط سیدقدرت است و سبک ‌و سیاق خود را دارد، او در روز ثبت‌نام کاندیدانوریش در فرمانداری گچساران هم توجهی به مشاوره‌های رسانه‌های حامی‌اش نکرد و برخلاف سفارش آنها مبنی بر مصاحبه نکردن با رسانه‌های حامی تاج‌گردون‌به میان آنها رفت و جواب سوالات حاشیه‌ای‌شان را داد و برخی حاشیه‌ها را هم به جان خرید.
حالا او گفته از شکار «میرشکار»( لقبی که تاج‌گردون و هوادارانش به او داده‌اند)پشیمان نیست و جرمی در حق تاج‌گردون نکرده که پشیمان باشد.
کوروش رضایی-خبرآوران

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=46348

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.