تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
69

ادعای گروه هکری «گنجشک درنده» درباره اختلال جایگاه‌های سوخت

  • کد خبر : 46764
  • 18 دسامبر 2023 - 16:04
ادعای گروه هکری «گنجشک درنده» درباره اختلال جایگاه‌های سوخت

ادعای گروه هکری «گنجشک درنده» درباره اختلال جایگاه‌های سوخت ایرانگروه هکری موسوم به «گنجشک درنده» وابسته به رژیم صهیونیستی، مدعی شده که «بخش عمده‌ای از جایگاه‌های سوخت در ایران» را از کار انداخته است.به نقل از تایمز آو اسراییل، یک گروه هکری وابسته به اسراییل موسوم به «گنجشک درنده» مدعی شد که جایگاه‌های سوخت در […]

ادعای گروه هکری «گنجشک درنده» درباره اختلال جایگاه‌های سوخت ایرانگروه هکری موسوم به «گنجشک درنده» وابسته به رژیم صهیونیستی، مدعی شده که «بخش عمده‌ای از جایگاه‌های سوخت در ایران» را از کار انداخته است.به نقل از تایمز آو اسراییل، یک گروه هکری وابسته به اسراییل موسوم به «گنجشک درنده» مدعی شد که جایگاه‌های سوخت در بخش‌های عمده‌ای از ایران را مختل کرده است. تایمز آو اسراییل به نقل از بیانیه این گروه هکری که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است، نوشت که «این حمله سایبری پاسخی به اقدامات ایران در منطقه بوده است»! گنجشک درنده پیش‌تر مدعی شده بود که به کارخانه‌های بزرگ فولاد ایران حمله سایبری کرده است. در آن برهه، خبرنگاران ارتش رژیم صهیونیستی که مقامات ارشد این رژیم دائما با آنها جلسات غیر رسمی برگزار می‌کردند، مدعی شدند که تل‌آویو پشت آن حمله بوده است.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=46764

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.