تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
10
کاندیدای دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه گچساران و باشت:

می‌شود انقلابی بزرگ در حوزه اشتغال ایجاد کرد/مردم گچساران و باشت سال‌ها قربانی سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی شده‌اند

  • کد خبر : 46942
  • 15 ژانویه 2024 - 13:47
می‌شود انقلابی بزرگ در حوزه اشتغال ایجاد کرد/مردم گچساران و باشت سال‌ها قربانی سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی شده‌اند

سعید محمدزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران انتخابات را فرایندی رسمی برای اداره امور توسط مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات در ایران اسلامی همواره نشان‌دهنده اوج دموکراسی برای تعیین سرنوشت و چشم‌انداز توسعه و آبادانی کشور بوده است. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: […]

سعید محمدزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی خبرآوران انتخابات را فرایندی رسمی برای اداره امور توسط مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات در ایران اسلامی همواره نشان‌دهنده اوج دموکراسی برای تعیین سرنوشت و چشم‌انداز توسعه و آبادانی کشور بوده است.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: اگرچه مشکلات و تنگاهایی در سطح کشور در حوزه‌های مختلف علی‌رغم توسعه و پیشرفت روزافزون کشور وجود دارد اما مردم نشان داده‌اند همواره برای حفظ نظام و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی در تمامی جبهه‌ها به ویژه انتخابات شرکت می‌کنند.
محمدزاده با اشاره به شرایط کنونی حوزه انتخابیه گچساران و باشت تصریح کرد: بدون تعارف گچساران و باشت دو شهرستان مهم با قابلیت‌های خاص و ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد به آنچه حقشان از منابع غنی خدادادی از نفت و گاز، آب و کشاورزی است، نرسیده‌اند.
وی با بیان اینکه گچساران شهر تولید ثروت با مردمانی محروم از درآمد منابع خدادادی است، گفت: اینکه پس از ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن دولت‌های مختلف هنوز کوچه پس کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر و مبلمان شهری گچساران نفت‌خیز دارای مشکلاتی است، واقعا زیبنده این شهرستان نیست.
وی ادامه داد: ایجاد تعامل و همکاری میان ادارات و دستگاه‌های مختلف به ویژه وحدت و یکدلی میان شوراها و شهرداری و استفاده از متخصصان و مشاوران در حوزه‌های مختلف می‌تواند روند توسعه شهری و زیباسازی یک شهرستان را به همراه داشته باشد.
محمدزاده باشت را شهرستانی با قابلیت توسعه و پیشرفت در اتکا به صنعت کشاورزی و گردشگری دانست و گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان مختلف اما باشت هنوز جای کار دارد و برای توسعه و آبادانی این شهرستان گام‌های بلندتر و عزمی راسخ‌تر در سایه وحدت و یکدلی هر چه بیشتر مردم و مسئولان نیاز است.
وی با بیان اینکه بیکاری در نتیجه سردرگمی اجتماعی جوانان بستری خطرناک برای بروز آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی است، افزود: اینکه با این همه منابع غنی نفت و گاز، آب و کشاورزی هنوز دغدغه جوانان و خانواده‌های شهر من بیکاری است، واقعا دردآور است.
این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت با بیان اینکه اهل شعار و خط مشی تخیلی نیستم، گفت: باور و اعتقاد من اشتغال و برابری برای جوانان گچساران و باشت است و اعتقادی به جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی ندارم، آنچه برای من جناح و حزب است، مردم گچساران و باشت هستند، مردمانی نجیب که سال‌های سال است قربانی سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی شده‌اند.
این کاندیدای دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت گفت: ظرفیت اشتغال در گچساران و باشت محدود به چند شرکت و اداره نیست، توجه ویژه به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های ایجاد مشاغل مختلف در گچساران و باشت می‌تواند انقلابی بزرگ در این حوزه ایجاد کرده و بخش زیادی از معضل بیکاری را برطرف نماید.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=46942

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.