تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
7

نتایج تایید صلاحیت‌ها رسید/تاج‌گردون تایید قطعی شد/دلاویز از گچساران و نجات‌نیا از کهگیلویه هم تایید شدند

  • کد خبر : 47054
  • 09 فوریه 2024 - 10:57
نتایج تایید صلاحیت‌ها رسید/تاج‌گردون تایید قطعی شد/دلاویز از گچساران و نجات‌نیا از کهگیلویه هم تایید شدند

به گزارش خبرآوران، سید جواد هاشمی گفت: روز گذشته آخرین فرصت تایید صلاحیت‌ها به اتمام رسید و مجموعه نامزدهای انتخاباتی استان ۱۳۸ نفر هستند. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود:۴۸ نفر در بویراحمد، دنا و مارگون ، ۳۹ نفر باشت و گچساران و ۴۰ نفر کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در انتخابات ۱۱اسفنذ به […]

به گزارش خبرآوران، سید جواد هاشمی گفت: روز گذشته آخرین فرصت تایید صلاحیت‌ها به اتمام رسید و مجموعه نامزدهای انتخاباتی استان ۱۳۸ نفر هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود:۴۸ نفر در بویراحمد، دنا و مارگون ، ۳۹ نفر باشت و گچساران و ۴۰ نفر کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در انتخابات ۱۱اسفنذ به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: در میان تایید صلاحیت‌‌های جدید نام عدل هاشمی و سید قدرت حسینی به چشم نمی خورد، ضمن اینکه صلاحیت غلامرضا تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران و باشت تایید شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: صلاحیت فرزاد نجات‌نیا و مجید باقریان از حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی و ساسان دلاویز از گچساران تایید شد.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47054

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.