تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
65

کناره‌گیری‌ام ربطی به تخلفات انتحاباتی ندارم

  • کد خبر : 47191
  • 15 آوریل 2024 - 14:28
کناره‌گیری‌ام ربطی به تخلفات انتحاباتی ندارم

حبیب‌الله نعمتی، رئیس دفتر شورای نگهبان در گچساران در واکنش به آنچه برخی رسانه‌ها استعفای وی به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی در گچساران بوده به خبرآوران گفته آنچه در فضای مجازی تحت عنوان استعفای اینجانب به علت تخلفات گسترده انتخاباتی منتشر شده صحت ندارد. نعمتی افزوده اعلام می‌کنم در خصوص کناره‌گیری اینجانب، از ماه‌ها قبل […]

حبیب‌الله نعمتی، رئیس دفتر شورای نگهبان در گچساران در واکنش به آنچه برخی رسانه‌ها استعفای وی به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی در گچساران بوده به خبرآوران گفته آنچه در فضای مجازی تحت عنوان استعفای اینجانب به علت تخلفات گسترده انتخاباتی منتشر شده صحت ندارد.
نعمتی افزوده اعلام می‌کنم در خصوص کناره‌گیری اینجانب، از ماه‌ها قبل از انتخابات این موضوع را در جلسات اظهار و عنوان کرده‌ام که بعد از انتخابات قصد کناره‌گیری دارم به همین منظور اظهارات قبلی را مکتوب و به دفتر استان ارسال کرده‌ام.
رئیس دفتر شورای نگهبان در گچساران یادآور شده که پذیرش یا عدم پذیرش در اختیار آنان بوده و تاکنون نیز هیچ اتفاقی نیفتاده است، البته تخلفات وجود داشته آنهم زیاد و مستند ولی کناره‌گیری بنده در این رابطه نبوده و کما فی‌السابق با جدیت به وظایف محوله تا تعیین تکلیف ادامه خواهم داد.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47191

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام …. لطفاً به جای این خبرهای منسوخ شده ، به عنوان یک رسانه خبری که رسالت مهمی بر عهده دارید ،در خصوص وضعیت اسفبار شهر گچساران و نبود راهنمایی و رانندگی در این شهر و هرج مرج و عدم نظارت راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و همچنین گسترش و تصرف پیاده رو ها و خیابانهای اصلی شهر توسط مغازه داران و دستفروشان و وانتی ها و اعطای مجوز دکه در سطح شهر گزارشی تهیه کنید ، گویا این شهر چیزی به اسم شهردار و شهرداری و شورای شهر ندارد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.