تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
4

آغاز بررسی ابعاد و علل حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 47299
  • 20 می 2024 - 19:11
آغاز بررسی ابعاد و علل حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور

سرلشکر باقری در اولین ساعات صبح امروز هیئت عالی رتبه‌ای را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده و بررسی سانحه را آغاز کردند. به گزارش خبرآوران، در پی حادثه ناگوار شهادت عالم مجاهد رئیس جمهور مردمی، باکفایت و پرتلاش حضرت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و […]

سرلشکر باقری در اولین ساعات صبح امروز هیئت عالی رتبه‌ای را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده و بررسی سانحه را آغاز کردند.
به گزارش خبرآوران، در پی حادثه ناگوار شهادت عالم مجاهد رئیس جمهور مردمی، باکفایت و پرتلاش حضرت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان گرامی ایشان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) هیئت عالی رتبه‌ای را با مسئولیت سرتیپ پاسدار خلبان «علی عبدالهی» به همراه کارشناسان متخصص و فنی کشوری و لشکری مامور بررسی ابعاد و علل موضوع کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده و بررسی سانحه را آغاز کردند.
گفتنی است، نتایج بررسی‌های میدانی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47299

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.