تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
2

پیام تسلیت مجمع نظام مسائل کشور در پی شهادت رئیس جمهور

  • کد خبر : 47302
  • 21 می 2024 - 22:32
پیام تسلیت مجمع نظام مسائل کشور در پی شهادت رئیس جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون   ضایعه فقدان و شهادت خادم‌الرضا و خادم‌القرآن، پشتیبان همیشه ولایت حضرت آیت الله رئیسی موجب تاسف و تاثر عمیق مردم شریف ایران است. این رئیس جمهور مردمی و خادم مردم ایران همه عمر خود را در خدمت به این مرز و بوم و در […]

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

ضایعه فقدان و شهادت خادم‌الرضا و خادم‌القرآن، پشتیبان همیشه ولایت حضرت آیت الله رئیسی موجب تاسف و تاثر عمیق مردم شریف ایران است.

این رئیس جمهور مردمی و خادم مردم ایران همه عمر خود را در خدمت به این مرز و بوم و در راه پیشرفت ایران طی نمود.و با همه دشمنی ها، مشکلات و سختی های راه خدمت، همچون سربازی وفادار گوش به فرمان فرمانده و ولیّ خود، جان بر کف برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی، با همتی بلند و عزمی راسخ ایستاد و از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد. دلسوزانه و دغدغه مند در کنار مردم و پا به پای مردم در دورترین نقاط کشور همراه بود تا بر زخم های دردمندان مرهمی باشد.

مجمع نظام مسائل کشور فقدان این مجاهد و خدمتگزار که ثلمه ای بزرگ برای ایران اسلامی است را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و عموم ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای همه مردم ایران و ارادتمندان آن شهید عزیز، صبر جزیل از بارگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47302

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.