تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
1

تیشرت جودون و کفش کار تابستانی؛ ترکیبی ایده‌آل برای کار در فصل گرما

  • کد خبر : 47446
  • 11 آگوست 2024 - 16:38
تیشرت جودون و کفش کار تابستانی؛ ترکیبی ایده‌آل برای کار در فصل گرما

کار در فصل گرما، همواره می‌تواند چالش‌های گسترده و خطرناکی را برای نیروهای کار ایجاد کند؛ چنان‌که افرادی که بر اثر کار سنگین در فصول گرم سال دچار گرمازدگی می‌شوند، سلامتی طبیعی خود را برای ساعات زیادی از دست می‌دهند.

تیشرت جودون و کفش کار تابستانی؛ ترکیبی ایده‌آل برای کار در فصل گرما

کار در فصل گرما، همواره می‌تواند چالش‌های گسترده و خطرناکی را برای نیروهای کار ایجاد کند؛ چنان‌که افرادی که بر اثر کار سنگین در فصول گرم سال دچار گرمازدگی می‌شوند، سلامتی طبیعی خود را برای ساعات زیادی از دست می‌دهند. البته در پی استفاده از لباس‌های مناسب، مقاوم و در عین حال خنک، کارگران می‌توانند با آسودگی بیشتری به کار بپردازند؛ همچنین با پوشیدن لباس‌های خنک، شرایط بدنی کارگران به‌دلیل گرما تحلیل نمی‌رود و آن‌ها بدون هیچ مشکلی، می‌توانند کلیه امور تولید را انجام دهند و از کاهش راندمان کاری مجموعه‌های صنعتی جلوگیری کنند. خرید تیشرت جودون باکیفیت و کفش کار تابستانی مقاوم از تولیدکنندگان معتبری نظیر شرکت پاکان صنعت (pakansanat.ir)، یکی از اقداماتی است که شرکت‌های مختلف برای محافظت مناسب از کارمندان خود در برابر حوادث مختلف محیط کار در فصول گرما، به‌کار می‌گیرند.

مهم‌ترین ویژگی‌های خرید تیشرت جودون و کفش کار از pakansanat.ir

تیشرت جودون، بیلرهای خاص واحدهای تعمیرات، دستکش، شلوار کار، کفش کار تابستانی و … همگی از انواع مختلف لباس کار محسوب می‌شوند که تمامی شرکت‌های صنعتی، موظف به تهیه آن‌ها برای کارکنان خود هستند. به‌طور کلی از مهم‌ترین دلایل خرید انواع کفش‌های کار و تیشرت‌های جودون برای فصل گرما، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. ساختار خنک‌کننده و ضدتعریق

  2. عدم گرمازدگی

  3. افزایش راندمان عملکردی پرسنل محیط کار

  4. عدم ایجاد آلرژی

  5. قابلیت دسته‌بندی واحدهای کاری مختلف به‌لحاظ رنگ

  6. مقاومت ویژه کفش‌های کار در برابر ضربه

  7. انعطاف‌پذیری عالی

  8. قابلیت چاپ انواع لوگو و نوشته روی تیشرت‌های جودون

  9. قیمت مقرون‌به‌صرفه در عین برخورداری از کیفیت بالا

  10. ماندگاری بیشتر با در نظر گرفتن ضخامت مناسب.

کفش‌های کار و انواع مختلف تیشرت‌های جودون موجود در وب‌سایت pakansanat.ir، همگی از ویژگی‌های فوق بهره می‌برند؛ بنابراین، در ادامه به بررسی برخی از موارد عنوان‌شده خواهیم پرداخت.

ساختار خنک‌کننده و ضدتعریق

خرید تیشرت جودون و انواع کفش کار تابستانی باکیفیت، می‌تواند خیال افراد را از ساختار ضدتعریق آن‌ها راحت کند. در همین رابطه، بایستی بدانید که کفش‌های کار باکیفیت، مانع از تعریق زیاد از حد پای افراد می‌شوند و همچنین در مقابل بو گرفتن، مقاوم عمل می‌کنند. در سوی دیگر نیز، به‌لطف تعبیه ساختاری لوزی‌لوزی در بافت پارچه‌های جودون و تعبیه حفره‌های کوچک در این‌گونه پارچه‌ها، کارگران با به تن کردن تیشرت‌های جودون، از احساس خنکی ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند. این‌گونه تیشرت‌ها، همچنین برای تنفس هرچه بهتر پوست افراد در فضاهای بسیار گرم و با هوای نسبتا پخته، گزینه مناسبی به‌شمار می‌آیند.

عدم گرمازدگی با تیشرت جودون

شرکت‌های صنعتی که به خرید تیشرت جودون از فروشگاه معتبر pakansanat.ir اقدام می‌کنند، همواره می‌توانند کارکنان خود را در برابر حوادثی نظیر گرمازدگی، مقاوم‌تر کنند؛ زیرا تیشرت‌های جودون که طراحی آن‌ها بر مبنای انواع طرح‌های یقه، دکمه و … صورت می‌پذیرد، به‌صورت آستین کوتاه و کاملا خنک تولید می‌شوند. بایستی به این نکته نیز اشاره داشت که با توجه به وجود حفره‌های ریز در بافت پارچه جودون، این تیشرت‌ها به گردش هوا روی پوست فرد نیز کمک می‌کنند و مانع گرمازدگی نیروهای کار خواهند شد.

بدون آلرژی و حساسیت

تیشرت‌های جودون و انواع کفش کار تابستانی، در زمره انواع لباس کار و ملزوماتی قرار دارند که هیچ‌گونه حساسیتی را برای فرد به‌همراه نخواهند داشت. در ساخت کفش‌های کار، همواره از مواد باکیفیتی استفاده می‌شود و افراد در صورت پوشیدن این کفش‌ها برای ساعات کار طولانی روزمره نیز، دچار هیچ‌گونه حساسیت و عارضه‌ای نمی‌شوند. برای تولید تیشرت‌های جودون نیز از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که دارای میزان زیادی نخ پنبه‌ای هستند؛ همین عامل، موجب شده است تا با تهیه تیشرت جودون و پوشیدن مداوم آن در محیط کار، هیچ‌گونه حساسیتی در فرد به‌وجود نیاید.

قابلیت دسته‌بندی واحدهای کاری مختلف با رنگ متفاوت البسه کار

به‌لطف وجود شرکت‌های تولیدکننده معتبری نظیر pakansanat.ir، تولید تیشرت جودون و انواع شلوارهای کار در رنگ‌های مختلف امکان‌پذیر خواهد بود. بایستی بدانید که بسیاری از شرکت‌های صنعتی برای تفکیک نیروهای انسانی واحدهای کاری خود نظیر: بخش‌های مهندسی، کارگری، HSE، امدادی، اداری، کنترل کیفیت، انبار و … از یونیفرم‌های با رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند. رنگ‌پذیری بسیار عالی تیشرت‌های جودون، همواره این امکان را به‌وجود می‌آورد که شرکت‌های صنعتی در فصول گرم سال نیز، در ایجاد دسته‌بندی‌های رنگی متفاوت برای واحدهای کاری مختلف‌شان، دچار هیچ محدودیتی نشوند. علاوه‌بر رنگ‌پذیری عالی، چاپ و گلدوزی روی تیشرت‌های جودون نیز به راحتی قابل انجام است.

انعطاف‌پذیری عالی انواع کفش و لباس کار

انواع کفش‌های کار باکیفیت و البته تیشرت‌های جودون، از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی بهره می‌برند. برای تست این مسئله، کافیست پس از دریافت محصول، آن‌ها را در دستان‌تان بگیرید و تا جای ممکن خم کنید. یک کفش کار عالی و منعطف، غالبا باید در چنین شرایطی، هم به‌راحتی خم شود و هم در پی خم‌شدن زیاد، دچار ترک‌خوردگی و پارگی سریع نشود. جالب است بدانید که تیشرت‌های جودون نیز به سبب استفاده از انواع الیاف مصنوعی و طبیعی در ساخت پارچه‌های آن‌ها، بسیار منعطف هستند و راحتی زیادی را برای نیروهای کار، به ارمغان می‌آورند.

pakansanat.ir؛ پیشرو در تولید انواع لباس کار

گروه تولیدی پاکان صنعت (pakansanat.ir)، به‌لطف استخدام نخبگان حوزه مهندسی و صنعت، پیروی از استانداردهای جهانی تولید، به‌کارگیری خلاقیت‌های ویژه برای طراحی انواع البسه کار، در نظرگیری عوامل موثر روی افزایش ماندگاری محصولات و البته ارائه بهترین قیمت‌‌ها، امروزه به انتخاب اول بسیاری از شرکت‌های صنعتی تبدیل شده است. طراحان شرکت پاکان صنعت (pakansanat.ir)، همچنین همواره روی تفکیک انواع البسه کار متناسب با فصول گرم و سرد سال نیز تاکید دارند تا پرسنل گرامی صنایع مختلف، بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای جهت گرمازدگی یا سرماخوردگی، به انجام امور کاری خود بپردازند.

کفش‌های کار مقاوم، انواع تیشرت جودون، کلاه ایمنی در رنگ‌بندی مختلف، جلیقه تبلیغاتی، کلیه لوازم محافظت فردی و … از محصولات تولیدی باکیفیت این شرکت به‌شمار می‌روند. چنان‌چه به دریافت اطلاعات تکمیلی (دررابطه‌با شرایط خرید انواع البسه و اکسسوری‌های محیط کار) نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان شرکت تولیدی پاکان صنعت تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47446
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای تیشرت جودون و کفش کار تابستانی؛ ترکیبی ایده‌آل برای کار در فصل گرما بسته هستند

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.