تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
3
بازخواست معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه بودجه استان

تاج‌گردون: باید حق گچساران را برگردانید

  • کد خبر : 47482
  • 29 آگوست 2024 - 11:26
تاج‌گردون: باید حق گچساران را برگردانید

غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گچساران که با علی پوزش معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خطاب به وی گفت با اشاره به صحبت‌های فرماندار گچساران این نیز سوال من است که چرا چنین وضعیتی پیش آمده آقای پوزش یا من […]

غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گچساران که با علی پوزش معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خطاب به وی گفت با اشاره به صحبت‌های فرماندار گچساران این نیز سوال من است که چرا چنین وضعیتی پیش آمده آقای پوزش یا من از این جلسه بیرون بروم و یا شما وگرنه باید تک تک پروژه‌ها با میزان اعتبارات را گزارش دهید.

نماینده گچساران و باشت در مجلس دوازدهم متڎکر شد که در غیر اینصورت ترک فعل شما محسوب می شود.

وی گفت: اگر حق این شهرستان را به شهرستان‌های دیگر داده اید باید الان آن را به گچساران اختصاص دهید تهاتر کنید.

تاج‌گردون تصریح کرد: این حق ما است چرا حق ما را به شهرستان‌های دیگر داده اید؟حرف من که بیجا و غیر منطقی نیست

وی  گفت: من در جلسه نشستم حتی یک برگه را نیز به من نداده اید، من آئین نامه دارم و قانونی است، باید از تک تک اعتبارات پروژه ها و دستگاه ها مطلع شوم.

تاج‌گردون تصریح کرد: اعتبارات استان به تفکیک چقدر بوده و متوسط استان و شهرستان نیز چقدر بوده است باید این گزارش را به ما ارائه دهید.

نماینده گچساران و‌ باشت در مجلس دوازدهم یادآور شد: از روز نخستی که به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت انتخاب شدم نامه داده و مکاتبه کرده‌ام تنها در ۲ مورد به من جواب ارائه داده‌اید و تا امروز هیج رقمی را ارائه نداده‌اید. تاج‌گردون افزود: نتیجه این است چون تخصیص گچساران از حد متوسط استان پایین است وظیفه دارید اگر از سهم گچساران برای دیگر شهرهای استان  برداشت و اجحاف کرده‌اید باید آن را برگردانید.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47482

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.