تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
1
حواشی جلسه شورای کمیته برنامه‌ریزی گچساران

فرماندار گچساران: آقای پوزش یک کلام بگوئید پوزش می‌خواهم/بعضی مدیران از اعتبارات اداره‌شان خبر ندارند

  • کد خبر : 47486
  • 29 آگوست 2024 - 11:31
فرماندار گچساران: آقای پوزش یک کلام بگوئید پوزش می‌خواهم/بعضی مدیران از اعتبارات اداره‌شان خبر ندارند

 نخستین نشست شورای برنامه ریزی گچساران در سال ۱۴۰۳ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دوگنبدان و مسئولین ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. روانبخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در نشست […]

 نخستین نشست شورای برنامه ریزی گچساران در سال ۱۴۰۳ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دوگنبدان و مسئولین ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

روانبخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان که با محوریت پیگیری مستمر برای جذب اعتبارات بیشتر، پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، ارائه گزارش ادارات پیرامون اقدامات انجام شده و… برگزار شد، بر لزوم جذب اعتبارات حداکثری ادارات و اکتفا نکردن به بودجه تخصیص یافته این شهرستان نیز تاکید کرد.

فرماندار گچساران در ادامه هم گفت:هفته دولت را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم، رفتار و عمل دولت سیزدهم نشات گرفته از دولت شهید رجایی و شهید باهنر بود.
وی افزود:برای دولت چهاردهم نیز آرزوی موفقیت داریم اما در بحث کمیته برنامه ریزی شهرستان نشست هایی هم با برخی مدیران برگزار شد،و اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته را برسی کردیم در بحث اعتبارات در ۲۹فصل و ۵۱برنامه توزیع شده است


.

دیهیمی خوب در ادامه افزود:برخی مدیران حتی از اعتبارات اداره شان خبر ندارند.این درحالی است که در راه و شهرسازی سال ۱۴۰۱حدود ۲۳میلیارد برای پردیس هنری تخصیص شد و این مبلغ بابت بدهی پیمانکاران خارج از شهرستان نیز برداشته شد و اما سال ۱۴۰۲حدود ۹میلیارد هم اعتبارات گذاشتیم که مقداری از این اعتبارات هم برداشته شد.

فرماندار گچساران هم درادامه این نشست به شوخی گفت که آقای پوزش یک کلام بگویید پوزش می خواهم.در ادامه این نشست هم تخصیص اعتبارات سال گذشته ادارات و دستگاه های گچساران مورد بررسی قرار گرفت.

تاجگردون افزود:درخدمت استان هستم و اما نماینده گچساران هم هستم اما نباید حق شهرستان در بحث اعتبارات ضایع شود.یک کارشناس برنامه باید اعتبارات استان، تخصیص شهرستان و… را حفظ باشد؛ لذا اگر دراین موضوعات کوتاه بیاییم نتیجه هم چنین می شود.

حجت الاسلام صفدر پناهی درادامه هم  گفت:آقای تاجگردون اینقدر به آقای پوزش گیر دادید که بسیاری از موضوعات را فراموش کردند،بنابراین جلسه را طوری پیش ببریم که وقت تلف نشود.

تاجگردون ادامه داد:باید در خصوص پروژه ها بحث و تبادل گفتگو صورت بگیرد و بنده به عنوان یک ناظر در این جلسه حضور دارم و باید پیگیر حق و حقوق شهرستان نیز باشیم.

لینک کوتاه : http://khabaravaran.ir/?p=47486

برچسب ها

نظرات مخاطبان خبرآوران

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبرآوران منتشر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید عدم انتشار دیدگاه شما به معنای جانبداری از شخص یا موضوع خاصی نیست؛ دیدگاه‌های که حاوی تهمت، افترا و الفاظ غیراخلاقی باشد به دلیل رعایت حرمت افراد منتشر نخواهد شد.